Motto

søndag 2. november 2008

Ønskeliste bursdag (redigert etter bursdag)

Lista kan, etter hvert som desember nærmer seg, stiles til julenissen... Dette er hva Iva, snart 37 år, ønsker seg til bursdag:

1. Snille barn (men det har jeg jo, så hopp over dette)
2. Superman (er så heldig at jeg har en sånn allerede, så hopp over dette ønsket også)
2. Fjellstøvler (har lovet meg selv nye til neste års Rondanetur). Stikkord: høye, Goretex, tåler juling.
3. God vin, gjerne en Barolo; har drukket opp siste flaska til kveldsmat i forrige uke, ved en feiltakelse, visst ;))))
4. Nye sko (les: gavekort; sko handler jeg helst egenhendig). Sesongavhengig.
5. Se punkt 4.
6. Diger brun skinnveske, av typen XXXL, kalvemyk skinn... mmmm... Advarsel: megadyrt.
7. Den derre boka til han amerikaneren som levde etter Bibelen i ett år, bokstavelig, hva var det han het igjen... skal jammen google ham... ett øyeblikk: The Year of Living Biblically: One Man's Humble Quest to Follow the Bible as Literally as Possible (Hardcover) av A. J. Jacobs. De har den på Amazon.com til $ 16.50.
8. Kanskje sovepose? Selv om de lærde strides om jeg trenger én til. Skulle gjerne hatt en som tåler -35 grader, til telturen i Børgefjell neste sommer... CHECK. Fått en superdeilig en: Helsport Raudfjorden X-trem. Komforttemp: -25. Ekstremtemp: -35.
9. En god vin til... en eller annen Ripasso, eller Serego Alighieri, eller Cantina Zaccagnini - som vi kaller for "pinnevin" her hjemme - den har en liten vinstokkpinne festet til flaskehalsen.
10. Turhåndkle (lettvekt): http://www.turistforeningen.no/article.php?ar_id=5401&fo_id=2771
11. To kinobilletter til den nye Bond-filmen, til meg og han fra punkt 2 (ser den gjerne før den kommer ut på DVD). CHECK. Kul film. Kul Bond. Kul dame.
12. Overrask meg. Men ikke med noe skummelt. CHECK.

Ingen kommentarer:

Bloggarkiv